Powered By Blogger

недеља, 4. март 2012.


Pogaca cvet

POGACA CVET.... 700 GR BRASNA, 250 ML MLEKA,125 ML ULJA,2 JAJA,1 KVASAC,1 KASICICA SECERA,1 KASICICA SOLI. Za premazivanje:100 gr otopljenog margarina...Od gore navedenih sastojaka umesiti testo kao i svako drugo dizano testo(prvo toplo mleko,kvasac,secer i sol izmesati i ostaviti desetak minuta onda u to dodati ulje,jaja i mesiti sa brasnom),ostaviti pola sata da se dize testo pokriveno krpom. Testo onda podeli na pola i od jedne polovine odseci manji deo(KAO NA PRVOJ SLICI). Najveci deo testa(1 DEO) podeli na pet delova pa svaki razvuci oklagijom u krug,svaki kug se maze sa PREMAZOM(poslednji ne) i slaze jedan na drugi(kao kada pravimo kroasane),zadnji malo vise razviti i podviti pod ostale kore.Prebaciti u pleh i nozem zaseci na 8 delova i te delice dognuti gore(KAO NA DRUGOJ SLICI). Isti postupak uraditi i sa 2 DELOM TESTA(isto podeliti u pet delova svaki razviti ali da bude manji da moze da stane u sredinu i mazati pa slagati jedno na drugo.Prebaciti u sredinu isto zaseci na 8 delova ali paziti gde se sece zato sto sledece latice moraju da dodju izmedju ovih prvih latica(SLIKA 3).U sredinu staviti onaj najmanji deo(3 DEO).Pogacu premazati sa 1 zumancetom koje se izmesa sa 1 kasikom mleka...latice posuti sa susamom,semenom lana... ostaviti da naraste i peci... JA SAM OVU POGACU PRAVILA OD 1,5 MERE ZBOG TOGA STO MI JE OVO NAJMANJA TEPSIJA KOJU IMAM I KADA SAM PRVI PUT PRAVILA NIJE MI BILA TAKO VISOKA I VELIKA...

Pogaca cvet

1 коментар:

  1. Recept je odličan! Danas sam je pravila i svi su bili oduševljeni, što izgledom, što ukusom! Hvala na dobrim uputama!

    ОдговориИзбриши